Onze servicedesk staat 24/7 ter beschikking van onze klanten.

Opdrachten en aanvragen worden geregistreerd in onze knowledge database waarbij onze klanten met de gewenste frequentie geïnformeerd worden.

Onze klanten doen  een beroep op onze servicedesk om hun te ontzorgen, te laten ondersteunen op vlak van allerhande technische vragen, status van een opdracht of het  totaalbeheer van hun opdrachten gestoeld op de overeengekomen SLA”s. Gezien de ruime expertise binnen onze diverse professionele oplossingen kunnen wij onze opdrachtgevers ten allen tijde ondersteunen.   Onze eerste lijn medewerkers kennen meestal de oplossing voor de vaak voorkomende problemen en voor  de minder courante vragen informeren zij zich bij onze experten.  Onze desk vormt een meerwaarde voor onze klanten tijdens het bezigen met hun core business.

  • Technical support
  • Order support & status
  • 3rd party support
  • request fulfilment
  • general order and request management

ENGINEERING FACILITYSHIP

Waardecreatie door toepassing van het principe "customise & supervise". Hierbij staan kernwaarden als continuous improvement en optimalisatie centraal.

FACILITYSOLVING

Levert diverse ondersteunende diensten en producten, welke essentieel zijn voor een goede werking van de bedrijfsprocessen, maar niet eigen aan de core business van onze klanten of Limas. Het levert oplossingen voor alle mogelijke courante en niet courante vraagstukken in een bedrijfsomgeving.

Offerte aanvraag